Бизнес, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн менежер

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

  • Зах зээлийн судалгаа шинжилгээг хийж боломжийг тодорхойлох, борлуулалтын тайланд дүн шинжилгээ хийх,
  • Компанийн бизнес төлөвлөлтөд оролцож, бизнесийн өсөлтийн стратегийг тодорхойлж хэрэгжүүлэх
  • Бизнесийн шинэ боломж, гарцуудыг эрэлхийлж, харилцагчийн хүсэл шаардлагад нийцсэн шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, төслийг судалж танилцуулах, зах зээлд нэвтрүүлэх, хөгжүүлэлтийг тасралтгүй сайжруулах
  • Борлуулалтын төлөвлөгөө боловсруулж төлөвлөгөөний хэрэгжилтийг хангах
  • Зорилтот харилцагч, түншлэгч байгууллагатай холбоо тогтоох, бүтээгдэхүүнийг танилцуулах
  • Компанийг мэргэжлийн, хариуцлагатай, ёс зүйтэй байдлаар төлөөлж, компанийн удирдлага, ажилтнуудтай байнга зөвлөж, уялдаа холбоог хангаж, хэрэглэгч, харилцагч нарын өмнө нэгдсэн байр суурь илэрхийлж, хамтран ажиллах

Тавигдах шаардлага:

  • Банк, санхүү, эдийн засаг, маркетинг, хэрэглээний математик, статистикийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;
  • Шинэ шийдэл, шинэ бүтээгдэхүүн хөгжүүлэх сэтгэлгээний чадвартай;
  • Мэргэжлийн чиглэлээр 3 жил буюу түүнээс дээш ажилласан ажлын туршлагатай байх;
  • Судалгаа явуулах, өгөгдөл цуглуулах, үр дүнг боловсруулж дүн шинжилгээ хийх, нэгтгэх дүгнэх чадвартай;
  • Оффисын хэрэглээний болон статистикийн програмууд дээр ахисан түвшинд ажиллах чадвартай;
  • Монгол, Англи хэлний бичгийн болон ярианы дээд түвшний мэдлэгтэй;
  • Харилцааны болон илтгэн танилцуулах ур чадвартай;
  • Шинийг эрэлхийлэх эрмэлзлэлтэй, багаар ажиллах чадвартай.