Бизнес, харилцааны мэргэжилтэн

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Офиссын засвар, үйлчилгээ, өнгө төрх, брэндинг, дизайнтай холбоотой ажлуудыг хариуцах, шаардлагатай худалдан авалт хийх
  • Ажиллах орчин, нөхцлийг сайжруулах зорилгоор нэгжүүдийн байршил болон тохижилтод өөрчлөлт оруулах санал бэлтгэж танилцуулах, батлуулах;
  • Компанийн бизнес төлөвлөгөөнд хөрөнгө оруулалтын төлөвлөгөө, хариуцсан ажлын чиг үүргийг төлөвлөх, үр дүнтэй хэрэгжүүлэх;
  • Хамтран ажиллах хүсэлт ирүүлсэн байгууллагуудын саналыг судлах, бэлтгэн нийлүүлэгчийн үнэлгээний дагуу сонгон шалгаруулалт хийх;
  • Шийдвэрлэгдсэн хөрөнгө, бараа, ажил үйлчилгээг худалдан авах үйл ажиллагааны гэрээний бүртгэлийг хийж, хэрэгжилтийг хянаж, тайлагнах
  • Эд хөрөнгийн хяналт болон ашиглалтын үйл ажиллагааг оновчтой зохион байгуулах

Тавигдах шаардлага

  • Бизнесийн удирдлага, маркетинг, менежмент, гадаад харилцаа, логистик менежмент чиглэлээр бакалавр зэрэгтэй
  • Худалдан авалт, салбарын удирдлага, үйл ажиллагааны чиглэлээр ажиллаж байсан
  • Мэдээлэл цуглуулах, дүн шинжилгээ хийх;
  • Гэрээ хэлцэл амжилттай байгуулж, байгууллагыг төлөөлөх чадвартай;
  • Гэрээний хэрэгжилтийг хангаж ажиллах чадвартай;
  • Удирдан зохион байгуулах, тайлагнах чадвартай;
  • Хувийн зохион байгуулалт сайтай;
  • Ёс зүйн хэм хэмжээг чанд мөрдөж ажиллах;