Зээл хариуцсан захирал

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

  • Компанийн харилцагч, зээлдэгчдэд зээлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хүргэх зорилгоор зээлийн үйл ажиллагааг бодлогын түвшинд нэгдсэн удирдлагаар хангах, үр дүнтэйгээр удирдан зохион байгуулж, хяналт тавих, зээлийн оновчтой багц бүрдүүлж, тогтвортой өсөлтийг ханган байгуулагын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлж, өрсөлдөх чадварыг сайжруулах
  • Уламжлалт болон финтекийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний бизнес загвар, хөгжүүлэлтийг боловсруулах, нэвтрүүлэх үйл ажиллагаанд санал оруулах, харилцагчдад шуурхай хүргэх ажлыг зохион байгуулж, дэмжих чиглэлээр оролцох
  • Тавигдах шаардлага:

  • Банк, санхүүгийн салбарт 5-аас доошгүй жил ажилласан байх, үүнээс 3-аас дээш жил зээлийн үйл ажиллагааг удирдах албан тушаалд ажиллаж байсан
  • Зээл, багцын удирдлага, эрсдэлийн удирдлага, санхүүгийн салбарын хууль, эрх зүйн шаардлагын талаар зохих мэдлэгтэй
  • Бодлого, стартеги төлөвлөлт, дүн шинжилгээ болон анализ хийх, үнэлэлт дүгнэлт өгөх, бие даан шийдвэр гаргах өндөр чадвартай байх
  • Бизнес харилцаа, хамтын ажиллагааны чиглэлээр туршлагатай, харилцааны өндөр соёлтой.
  • Удирдан зохион байгуулах
  • Англи хэлний ярианы болон бичгийн зохих түвшний мэдлэгтэй
  • Ажил хэрэгч, харилцааны өндөр соёлтой, хувийн зохион байгуулалт сайтай;
  • Багаар болон бие даан ажиллах чадвартай;
  • Мэргэжлийн өндөр ёс зүйтэй, хариуцлага хүлээх чадвартай;
  • Бүтээлч, шинийг санаачлагч сэтгэлгээтэй;
  • Ажлыг түргэн шуурхай, эмх цэгцтэй зохион байгуулж, гүйцэтгэх ур чадвартай;